جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 آبان 1401     
اجرای ۴۰ طرح توسعه محله‌ای تا پایان امسال در منطقه ۱۱

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت:تا پایان سال حدود ۴۰ طرح توسعه محله‌ای به بهره برداری خواهد رسید که تا کنون ۲ طرح به طور کامل اجرایی شده و ۴ طرح نیز در دست اجرا هستند.

 سید محمد موسوی درباره جزییات این طرح‌ها در منطقه ۱۱ گفت: جدول گذاری، جمع آوری آب‌های سطحی، تخریب و کف سازی، مناسب سازی پیاده رو و ساماندهی آسفالت دو طرح اجرا شده در ناحیه ۲ هستند که ۷۰۰ متر مربع از کل طرح‌ها را شامل می‌شوند و با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی در محله امیریه اجرایی شدند.طرح های منطقه 8
 
شهردار منطقه ۱۱ افزود: با توجه به شرایط و موقعیت محله‌های آگاهی، فروزش و انبار نفت، طرح‌های بهسازی معبر، احداث فضای سبز و محصور کردن پارک در آن‌ها در حال اجراست و تاکنون در بیش از ۷۰ درصد این طرح‌ها بهسازی و احداث فضای سبز نیز صورت گرفته است.
 
سید محمد موسوی گفت: همچین طرح محصور کردن بوستان‌ها به دلیل جلوگیری از ورود معتادان متجاهر نیز با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام بوده و به بهره برداری خواهد رسید.
 
شهردار منطقه ۱۱ افزود: طرح‌های دیگر توسعه محله‌ای نیز شامل حذف زوائد، بازپیرایی فضای سبز، جداره سازی و ساماندهی فضای بی دفاع در مرحله آغاز عملیات اجرایی هستند و تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.
 
محمد موسوی افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال، ۴۰ طرح توسعه محله‌ای با مساحت بیش از ۳۰ هزار متر مربع در نواحی به بهره برداری
برسد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: