جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 شهريور 1401     
ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در بیش از ۱۰ محورمواصلاتی کشور

 به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت:‌ بر اساس آخرین گزارش های دریافتی هم اکنون شاهد ترافیک پرحجم در محور کرج-چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا، گچسر تا سه راهی دیزین و کندوان تا سیاه بیشه هستیم. همچنین ترافیک در مسیر آزادراه تهران - شمال حدفاصل انتهای تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر در محدوده شهرستانک نیز نیمه سنگین اما روان گزارش شده است. 
 
وی ادامه داد: بر اساس دیگر بررسی‌های صورت گرفته ترافیک در مسیر جاده هراز نیز در مسیر جنوب به شمال محدوده های مشا، سه راهی لاسم، حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده‌های بایجان سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب محدوده تونل شماره یک نیمه سنگین و روان است. ترافیک در آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار نیز نیمه سنگین گزارش شده است. 
 
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی، ترافیک در محور فیروزکوه در مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند نیز نیمه سنگین است. 
 
شیرانی اظهار کرد: بر اساس بررسی و پایش‌های صورت گرفته وضعیت ترافیکی در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا پلیس راه مهرشهر و آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس نیز نیمه سنگین مشاهده می‌شود. 
 
وی افزود: ترافیک در محور ایلام - سرابله - حمیل در برخی مقاطع، محور ایلام - مهران محدوده های مهدی آباد و کنجانچم در هر دو مسیر رفت و برگشت، محور خرمشهر - شلمچه محدوده سه راهی یادمان در هر دو مسیر رفت و برگشت و محور چذابه - بستان در برخی مقاطع پرحجم اما روان و در حال تردد گزارش شده است. 
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تاکید کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در حال حاضر وضعیت جوی در اغلب محورهای مواصلاتی آرام بوده و مداخلات جوی مشاهده نمی‌شود. 
 
شیرانی در پایان درباره انسداد برخی محورهای مواصلاتی گفت: محورهای ریگان - ایرانشهر، لاسم - ارجمند و تهران - امامزاده داوود مسدود هستند. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: