جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 مرداد 1401     
آغاز ساخت یک قطعه دیگر از محور الیگودرز_مسجد سلیمان

 

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات اجرایی قطعه ۴ کیلومتری از محور در حال ساخت الیگودرز_مسجدسلیمان امروز آغاز شد.

خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از محور در حال ساخت الیگودرز به سمت مسجد سلیمان اظهار کرد: محور الیگودرز به مسجد سلیمان یکی از مسیرهای کوهستانی و سخت  که عملا مسیر رودخانه زالکی از سرشاخه‌های سد دز است.

وی گفت: با ساخت محور الیگودرز_مسجد سلیمان ارتباط بین سدهای بزرگی که در مسیر احداث می‌شوند برقرار خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از دیگر مزایای ساخت و تکمیل جاده الیگودرز- مسجدسلیمان بهره‌مندی روستاها از نعمت جاده مناسب است.

خادمی بیان کرد: امیدواریم مسیر فعلی شمال خوزستان به سمت الیگودرز و مناطق مرزی کشور از طریق این مسیر به ویژه شهرهای پاشنه شمال و جنوب زاگرس کوتاهی مسیر داشته باشند تا تردد راحت‌تری انجام شود.

وی با اشاره به طول محور الیگودرز به مسجد سلیمان عنوان کرد: طول محور ۲۸۰ کیلومتر بوده که آسفالت محدوده خوزستان به طول ۱۳۰ کیلومتر انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: از ۱۵۰ کیلومتر محدوده لرستان نیز ۷۶ کیلومتر احداث و زیر بار ترافیکی رفته است.

خادمی با بیان اینکه ۱۸ کیلومتر محور در حال اجرا است، افزود: از ۱۸ کیلومتر در حال اجرا امروز عملیات اجرایی ۴ کیلومتر آن که عمدتا تونل‌های طویل است، آغاز شد.

 وی در پایان صحبت‌های خود گفت: امیدواریم هم ۱۸ کیلومتر در حال اجرا تمام شود و هم طراحی باقی‌مانده مسیر به سمت مسجد سلیمان- بازفت تمام و اجرایی شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: