جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 مرداد 1401     
آمادگی ناوگان حمل ونقل فارس برای خدمت به زائران اربعین

 

به گزارش گروه  اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز، فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آمادگی سیستم‌های حمل و نقل جاده‌ای این استان برای پشتیبانی و ارائه خدمات به زائران اربعین خبر داد.

علیرضا راستیار سه‌شنبه ۲۵ مرداد با اشاره به فراهم بودن شرایط برای انواع سفر زائرین اربعین حسینی (ع) به خبرنگاران گفت: برای افزایش سطح خدمات ایستگاه ویژه جابجایی زائرین اربعین در پایانه‌های چهارگانه مسافری شیراز راه اندازی می شود.

او گفت: هماهنگی و مقدمات لازم برای جابجایی زائرین و مشتاقان سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاههای مسئول و بویژه بخش حمل و نقل استان انجام شده و  همانند سالهای گذشته ، زائرین اربعین حسینی مشکلی برای سفرمعنوی اربعین نخواهند داشت.

رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی (ع) استان اظهار کرد: جلسات کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین فارس به صورت منظم در حال برگزاری است و تاکنون نیز هماهنگی های مناسبی بین دستگاه های مرتبط عضو این کمیته برقرار شده و با پیگیری مصوبات این کمیته امسال شاهد افزایش سطح خدمات به زائرین خواهیم بود.

او با اشاره به لزوم آمادگی دستگاه های مسئول در بازه زمانی سفر اربعین گفت: بر اعلام ستاد سفر اربعین کشور، طرح سراسری جابجایی زوار اربعین حسینی از ۱۰ شهریور تا ۵ مهر بمدت ۲۷ روز اجرایی می‌شود و زوارالحسین (ع) از شهرهای محل سکونت خود به مرزهای تعیین شده و بالعکس جابجا می‌شوند.

راستیار خاطرنشان کرد: تا پایان طرح اربعین امسال ایمن سازی تمام محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرار راهداری قرار گرفته و از زمان شروع طرح علاوه بر آماده بودن راهدارخانه های موجود در مسیر ، تمام گشت‌های راهداری نیز فعال می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت : از تمام ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان برای ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به زائران اربعین حسینی(ع) بهره گیری می‌شود.

راستیار یادآور شد: در این ایام از حدود ۹۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی در استان برای اجرای این طرح استفاده خواهد شد و مرز شلمچه به عنوان مرز ورودی و خروجی این استان اعلام شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: