جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 فروردين 1401     
نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ظاهرا از اولویت های دولت نیست

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد نوسازی وسایل حمل و نقل عمومی با توجه به کمبود اعتبارات و در الویت بودن حوزه های دیگر از الویت های دولت نیست و اکنون که وضعیت حمل و نقل عمومی به مرز بحران رسیده لازم است مرکز پژوهش ها و هیات رییسه مجلس با ارائه نقطه نظرات خود زمینه ورود مجلس به این مساله را فراهم کنند.

رحمت الله فیروزی پوربادی با تاکید بر ضرورت نوسازی حمل و نقل عمومی شهر تهران عنوان کرد:دولت به عنوان دستگاه اجرایی کشور موظف به شناسایی چالش ها و رفع آنها است بنابراین ضروری است که دولت با شناسایی نیازهای حمل و نقل عمومی شهر تهران، پیش بینی و کارشناسی امور آنها را برطرف کند و مجلس نیز در صورت نیاز مساعدت لازم را خواهد کرد.
 
وی با اشاره به موضع مجلس نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران گفت: مجلس می تواند طرح ها و پیشنهادات دستگاه های مربوطه را مورد بررسی قرار دهد اما تا کنون طرحی مبنی بر نوسازی و تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی از سوی وزارت کشور و شهرداری به مجلس ارائه نشده است.
 
نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ترافیک های موجود ناشی از نبود وسایل حمل و نقل عمومی به میزان کافی است بنابراین هر چه به سمت تجهیز وسایل حمل و نقل عمومی پیش برویم به نفع کشور است و هر گونه خدمت رسانی به مردم در جهت رفع نیاز آنها قابل تقدیر است.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد نوسازی وسایل حمل و نقل عمومی با توجه به کمبود اعتبارات و در الویت بودن حوزه های دیگر از الویت های دولت نیست و اکنون که وضعیت حمل و نقل عمومی به مرز بحران رسیده لازم است مرکز پژوهش ها و هیات رییسه مجلس با ارائه نقطه نظرات خود زمینه ورود مجلس به این مساله را فراهم کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: