جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 آذر 1398     
پیگیری ضعف عملکرد ستاد اطلاع رسانی شورای هماهنگی اقتصادی در خصوص قیمت بنزین

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس ستاد اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی اقتصادی باید در زمینه افزایش قیمت بنزین و عدم اقناع مردم، پاسخگوی ضعف عملکرد خود به مجلس باشد.

سید قاسم جاسمی با انتقاد از ضعف عملکرد دستگاه‌های اطلاع‌رسانی دولت برای مهیا کردن زمینه تغییرات در قیمت بنزین، اظهار داشت: با توجه به اینکه از مدت‌ها پیش، وزیر کشور بعنوان رئیس ستاد اطلاع رسانی هماهنگی اقتصادی انتخاب شده بود، باید مردم را در خصوص افزایش قیمت بنزین قانع می‌کردند تا آمادگی پذیرش این تغییرات را پیدا کنند.
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شاید بیش از 10 مرتبه قیمت بنزین از ابتدای انقلاب تاکنون افزایش پیدا کرده، اما همواره پیش از تغییر در قیمت بنزین، بستر لازم برای پذیرش مردم فراهم می‌شد.
 
وی افزود: سهمیه‌بندی اخیر در قیمت بنزین به نوعی شوک سختی را به مردم وارد کرد در حالیکه می‌توانستند قیمت بنزین را بعد از عید سال 99 افزایش دهند تا مردم آمادگی چنین تغییراتی را داشته باشند.
 
جاسمی ادامه داد: متاسفانه بی‌تدبیری‌ها سبب شد تا پیش از آنکه مردم آمادگی افزایش قیمت بنزین را پیدا کنند، قیمت‌ها افزایش پیدا کند.
 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور باید در خصوص کم کاری خود در زمینه اطلاع‌رسانی به مردم، پیرامون افزایش قیمت بنزین و عدم اقناع مردم جهت مهیا کردن زمینه این تغییرات، پاسخگو باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: