جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 مهر 1398     
مسجدجامعی مطرح کرد
جای خالی موزه دفاع مقدس ویژه شهر تهران

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت با توجه به وقایعی که در دوران جنگ در پایتخت اتفاق افتاد جای خالی موزه دفاع مقدس ویژه شهر تهران احساس می شود.

احمد مسجدجامعی در صد و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود با بیان این‌که در تهرانگردی اخیر از موزه دفاع مقدس، مردم انتقاداتی را به ما مطرح می‌کردند، تصریح کرد: به نظرم ثبت اقدامات شهری در حوزه دفاع مقدس باید ارتقاء یافته و کیفی‌تر شود مثلا تهران بیش از ۲۰ هزار شهید تقدیم دفاع مقدس کرده و بازاریان نقش زیادی در جمع‌آوری کمک‌های مردمی داشتند و جای خالی موزه دفاع مقدس تهران احساس می‌شود.

مسجدجامعی با بیان این‌که تهران چهار دوره موشک‌باران شده و در اسفندماه ۶۶ تا فروردین‌ماه ۶۷ بیش از ۶۰ نقطه در تهران مورد هدف قرار گرفت که وزارت راه و شهرسازی اطلس آن را تهیه کرده است، عنوان کرد: بهتر است این‌ها در نقشه‌های جی آی اس تهران قرار گیرند.کودکان و زنان نیز نقش زیادی در دفاع مقدس داشتند، باید نماد و المان‌های مناسب شهدا در شهر تهران نصب شود و اطلاعات طبقه‌بندی شده شهدا و محل‌های بمباران مشخص شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با بیان این‌که اولین بیمارستان ریلی کشور شناسایی شده، تصریح کرد: حتی می‌توان این قطار را به عنوان نماد در میدان راه‌آهن نیز گذاشت.

مسجدجامعی با بیان این‌که باید از موزه دفاع مقدس تهران نوشته شود، اظهار کرد: تصاویر و عکس‌های خوبی از دفاع مقدس وجود دارد و جا داشت که شهرداری از آنها استفاده کنند و معتقدم که تبلیغات شهری می‌توانست موثرتر باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: