جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 شهريور 1398     
آماده‌باش کامل پلیس تا ۲۰ مهرماه

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز،رییس پلیس پایتخت از آماده‌باش صددرصدی پلیس تا ۲۰ مهرماه خبر داد.

سردار حسین رحیمی در همایش مهر ایمن شهر ایمن با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هدف اصلی این رزمایش هماهنگی بین همه دستگاه‌های خدمات رسان است.

وی ادامه داد: پلیس تهران بزرگ از ابتدا تا ۲۰ مهرماه به صورت صددرصد آماده باش است.همچنین در این طرح ۱۵ هزار نیروی پلیس و در مجموع ۱۵۰ هزار نفر از نیروهای دستگاهها ی مختلف حضور دارند.

وی افزود: باید فرهنگ استفاده از سرویس مدارس را ترویج دهیم در حال حاضر ۱۷ تا ۲۰ هزار سرویس مدرسه سامان دهی شده در تهران فعالیت می کنند.

رییس پلیس پایتخت سازمانها و دستگاههای مختلف در کنار هم تلاش می کنند تا دو رویداد بزرگ یعنی سالروز هفته دفاع مقدس و آغاز بهار علم و دانش با امنیت و ایمنی و نظم و آرامش برگزار شود.

سردار رحیمی با بیان اینکه این رزمایش نمونه ای از فعالیت همه دستگاهها با محوریت پلیس راهور است، ادامه داد: ما با تمام وجود آمادگی داریم تا این دو رویداد بزرگ در کمال آرامش و آسایش برگزار شود. هدف اصلی این رزمایش هماهنگی بین همه سازمانها و دستگاههای مختلف در راستای تسهیل در عبور و مرور در روزهای ابتدایی مهرماه است. همچنین ارتقای حداکثری ایمنی دانش آموزان و حساس کردن رانندگان و موتورسواران برای تردد دانش آموزان در معابر است.

وی با اشاره به اهداف این طرح خاطرنشان کرد: ارتقای انضباط بخشی عبور و مرور به ویژه در مهرماه، ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین پلیس و دیگر دستگاههای خدمات رسان، پاکسازی محیط پیرامونی مدارس و سایر مراکز آموزشی که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام می‌شود. از امروز به این پلیس ماموریت ویژه ای در خصوص پاکسازی محیط پیرامونی مدارس ابلاغ شده است.

رحیمی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با بهره گیری از دهها تیم ویژه در تمام نقاط شهر تهران به ویژه اطراف مدارس حضور دارند همچنین در منطقه شوش و مولوی به ویژه حضور خواهند داشت و خوشبختانه با تلاش های این پلیس چندین مدرسه که در این منطقه به دلیل حضور معتادان در اطراف آن بسته شده بود بازگشایی شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به لزوم استفاده از سرویس مدارس گفت: باید فرهنگ استفاده از سرویس مدارس را گسترش دهیم مدیران مدارس در این خصوص مسئولین مهمی برعهده دارند و باید افرادی را به عنوان سرویس مدرسه انتخاب کنند که واجد صلاحیت باشند همچنین باید از خودروهای سالم و ایمن استفاده شود همچنین رانندگان باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند چراکه آنها الگوی دانش آموزان هستند و نقش بسیار مهمی در فرهنگ‌سازی ترافیکی دارند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: