جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 شهريور 1398     
مسجدجامعی خبر داد
آغاز فعالیت رسمی شورایاری ها در هفته تهران

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، عضو شورای اسلامی شهر تهران از آغاز فعالیت رسمی شورایاری های مناطق در هفته تهران خبر داد.
 
احمد مسجد جامعی در صد و شصت و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری مراسم روز تهران در نیمه مهرماه با بیان اینکه ۵ سال است که مراسم بزرگداشت روز تهران برگزار می شود، اظهار کرد: سال گذشته مهندس افشانی توجه ویژه ای به این روز داشت و حضور پیروز حناچی شهردار فعلی تهران نیز در این مراسم چشمگیر بود. امسال با استفاده از تجربه ۵ دوره گذشته، برنامه روز تهران فراتر از یک روز و از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته تنها مناطقی در این مراسم مشارکت داشتند که بخشی از تهران قدیم بوده و در هویت بخشی تهران نقش اساسی دارند، عنوان کرد: مناطق ۱۱، ۱۲، ۲۰ و ۲۱ در سال های گذشته نقش اساسی را در مراسم روز تهران ایفا می کردند اما امسال تمامی مناطق و محله ها در برگزاری این روز مشارکت دارند و ستاد شورایاری ها نیز آغاز فعالیت رسمی شورایاری در مناطق را در هفته تهران قرار داده و شعار این هفته نیز ۳۵۰ خاطره، ۳۵۰ عکس و ۳۵۰ نماد است.

عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: شهردار تهران قول داده اند در این مدت خانه تهران را افتتاح کنند که نقش خاطرات ناصر تقوایی در خانه تهران قابل توجه است.

مسجد جامعی با اشاره به فعالیت همه کمیسیون ها و کمیته های شورای شهر در برگزاری مراسم روز تهران تصریح کرد: در این هفته به مناسبت روز باغ ها و بوستان های تهران، بزرگ ترین پارک بانوان افتتاح می شود که بوستانی ۳۵ هکتاری است. همچنین در روز معماری و شهرسازی تهران، خانه لرزاده که آخرین معمار سنتی در تهران است، به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در این هفته در برنامه های مختلف، هویت طبیعی، معماری، آئینی و فرهنگی تهران مورد بررسی قرار می گیرد و در روز هفت صفر که شهادت امام مجتبی است، آئین های مذهبی ری و شمیران برگزار خواهد شد.
 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: