جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 شهريور 1398     
با حکم حناچی صورت گرفت؛
انتصاب سرپرست جدید سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، طی حکمی از سوی پیروز حناچی شهردار تهران، سید مجید غمخوار به عنوان سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران منصوب شد.

 طی مراسمی با حضور صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد این معاونت، ضمن تقدیر از خدمات یوسف متقی در سازمان عمرانی مناطق، سید مجید غمخوار به عنوان سرپرست این سازمان معارفه شد.

صبوری طی سخنانی در این نشست، با تاکید بر لزوم اجرای کار عمرانی ارزان و در عین حال باکیفیت، از پروژه احداث میدانگاه شهدای هفتم تیر به عنوان نمونه عینی این رویکرد نام برد و یادآور شد: امروزه سازمان عمرانی مناطق به قطب اجرای ابنیه در شهرداری تهران تبدیل شده است و این رویکرد باید به نحوی تقویت شود که تمام پروژه های ساختمانی شهرداری تهران، با رعایت صرفه و صلاح مدیریت شهری توسط همین سازمان اجرا شود.

گفتنی است؛ مجید غمخوار پیش از این عهده دار معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 6 بوده است. همچنین مسئولیت هایی همچون معاونت فنی و اسنادی اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها و معاونت فنی و عمرانی شهرداری های مناطق 9، 7 و 21 در سابقه فعالیت های وی به چشم می خورد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: