جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 شهريور 1398     
آموزش مدیریت پسماند به بیش از 2 هزار خادم مساجد و تکایای منطقه 15

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، علی اکبرکریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق گفت: در این راستا 30 دوره آموزشی به همت اداره مدیریت پسماند برای خادمین مساجد و تکایا، نمازگزاران و عزاداران حسینی به منظور ارتقای آگاهي هاي عمومي و جلب مشارکت شهروندان در جایگزینی ظروف یکبار مصرف تجدیدپذیر به جای ظروف پلاستیکی، تفکیک پسماند خشک و تر و کاهش و کم حجم سازی پسماند انجام شد.

وی ادامه داد: 70 مخزن 120 لیتری، 200 کارتن پلاست و 300 کیلوگرم کیسه زباله تجدید پذیر در میان مساجد و هیئات مذهبی توزیع شده و خودروهای ملودی دار تاکنون 8 هزار و 750 کیلوگرم پسماند خشک را از مساجد و تکایا جمع آوری کرده اند.
کریمی پور اضافه کرد: همچنین به منظور آموزش چهره به چهره تاکنون 18 غرفه اطلاع رسانی در کنار مساجد و نقاط پرتردد محله برپا و بروشور آموزشی و کیسه های نایلکس نیز میان شهروندان توزیع می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اشاره به مشارکت خوب شهروندان گفت: ماشین های ملودی دار هرشب پس از انجام مراسم های عزاداری با گشت زنی اقدام به جمع آوری پسماندهای خشک می کند.
 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: