جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 شهريور 1398     
نصب دوربین های هوشمند ترافیکی در منطقه 5

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، پایش هوشمند رفتارهای ترافیکی رانندگان در سطح منطقه 5 با نصب  دوربین های نظارت تصویری و ثبت تخلف سرعت امکان پذیر شد.

 محمدباقر اسدی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، از افزایش دوربین‌های ثبت تخلف و نظارت تصویری با هدف کاهش تصادفات در سطح منطقه خبر داد.

وی گفت : با توجه به گزارش پلیس راهور این منطقه و استناد به گزارش سیستم ثبت پیام مرکز کنترل ترافیک، نصب دوربین‌های مذکور ، موجب نظارت دقیق و کامل تر محورهای تحت پوشش ،کاهش تخلفات و تصادف و متعاقب آن روان سازی ترافیک محورهای مورد نظر شده است .

اسدی افزود : منطقه5 که در سال 1397 رتبه برتر را در کاهش تصادفات در بین مناطق22گانه شهرداری تهران کسب کرده ، به منظور کاهش هرچه بیشتر تصادفات، نسبت به نصب دوربین‌های ثبت تخلف سرعت و دوربین‌های نظارت تصویری، از طریق شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران اقدام کرده تا شهروندان از امنیت تردد مناسبی در معابر منطقه برخوردار باشند .

وی به آدرس نصب دوربین‌های ثبت تخلف درمنطقه اشاره کرد و گفت: تقاطع خیابان عدل- میرزابابایی ، تقاطع بزرگراه شهید ستاری – مخبری از معابری است که مجهز به دوربین ثبت تخلف شده و در میدان آزادی(زیرگذر غربی)، تقاطع خیابان عدل- میرزابابایی و انتهای کوهسار، دوربین های نظارت تصویری در حال کار است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: