جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 مرداد 1398     
مشارکت 5 هزار خانوار محله های جنوب شهر تهران در طرح تفکیک پسماند از مبدأ

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 از ارائه آموزش بازیافت به 5485 هزار خانوار منطقه در راستای حفظ محیط زیست و تفکیک پسماند از مبداء خبر داد.
 
سعید صالح محمود رباطی با اعلام مطلب فوق افزود: اداره بازیافت منطقه به ارائه آموزش به 766 نفر در مراکز مذهبی و مسجد، 124 نفر در مراکز بهداشتی و درمانی و به 2653 نفر در مهدکودک ها و سرای محلات اقدام کرد است.
 
به گفته وی 298 عدد مخازن و کارتن پلاست مخصوص پسماند خشک بین خانوارها، مراکز تجاری، اصناف و هزار و 500 کیلوگرم کیسه های مخصوص پسماند خشک بین خانوارها، مراکز آموزشی توزیع شد.
 
رباطی با اشاره به ترویج و آموزش تفکیک از مبدأ علاوه بر مراکز عمومی و آموزش در ساختمان های وابسته به شهرداری این منطقه نیز با آموزش به هزارو 328 نیروهای خدماتی و پرسنل شهرداری ،آتش نشانی، ساختمان میادین، ایستگاه های مترو و ... با توزیع 455 عدد مخزن و کارتن پلاست مخصوص جمع آوری پسماند خشک همراه بود.
 
شایان ذکر است میزان جمع آوری روزانه پسماند خشک از بافت مسکونی ، تجاری و فضاهای آموزشی و اداره ها در محدوده این منطقه 18 تن است که نماینگر مشارکت شهروندان ساکن در محله های این منطقه در اجرای این طرح و افزایش میزان تناژ پسماند های خشک در این منطقه اشاره کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: