جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 تير 1398     
اقدام قابل تقدیر ایران خودرو در افزایش رضایتمندی مشتریان از کیفیت و خدمات پس از فروش

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام ایران خودرو مبنی بر واگذاری اموال غیرتولیدی مازاد به مردم قطعا موثر خواند و گفت: هر چند این اقدام می توانند تاثیرات مثبتی بر بازار خودرو بگذارد و موجب افزایش تولیدات هم بشود اما به نظر می رسد برای حل ریشه ای مشکلات این حوزه باید اقدامات بیشتری صورت بگیرد و این اقدام تنها می تواند موجب تامین بخشی از نقدینگی مورد نیاز این شرکت شود.

رامین نورقلی پور افزود: این مایه مباهات ماست که بتوانیم تولیدات داخلی خود رو افزایش دهیم و با تکیه بر توان داخلی بتوانیم به خودکفایی برسیم و این اتفاق خوب را ایران خودرو توانسته است به نوعی رقم بزند اما چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد برند سازی است ما باید تولیدات کاملا بومی خود را ارائه کنیم و بتوانیم با استفاده از توان داخلی برند خود را به بازار عرضه کنیم و تمرکز را از روی داخلی سازی برندهای خارجی خارج کنیم.
 
نماینده مردم کردکوی ترکمن بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت ایران خودرو در افزایش رضایتمندی مشتریان از کیفیت و خدمات پس از فروش تاکید کرد: خودروسازان باید بتوانند کیفیت خدمات و تولیدات خود را افزایش دهند این حق طبیعی مشتری است. اقدامات و تلاش ایران خودرو به عنوان یک خودرو ساز بزرگ برای دستیابی به جایگاه اول کیفیت خودرو و ارائه خدمات به مشتریان در بین خودرو سازان داخلی جای تقدیر دارد.
 
وی در پایان در ارتباط با اقدامات شرکت ایران خودرو در کاهش ارزبری در سال گذشته و سال جاری گفت: در شرایط حال حاضر و با وجود تحریم ها یکی از مسیرهای اصلی و ویژه ما در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی کاهش میزان ارزبری در صنایع است. انجام این کار در گرو افزایش تولید داخلی است و این هدف ذیل سیاست های راهبردی دولت نیز قرار گرفته است . با پیشبرد سیاست های درست است که ما می بینیم شرکت هایی چون ایران خودرو با داخلی سازی توانسته اند تا کنون مبالغ زیادی کاهش ارزبری را رقم بزنند امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: