جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 خرداد 1398     
حبیب زاده در بازدید از بازار میوه و تره بار اختیاریه تاکید کرد
میادین میوه و تره بار به کمک دولت و مردم آمده‌اند

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، یک عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از «بازار میوه و تره بار اختیاریه» از افزایش حجم فروش میادین میوه و تره بار با توجه به استقبال روزافزون شهروندان از این مراکز خبر داد و گفت: میادین علاوه بر فروش انواع میوه، نسبت به عرضه محصولات پر بخ مصرفی همچون سیب زمینی، پیاز و گوجه فرنگی با کیفیت مطلوب و با قیمت‌های به مراتب پایین‌تر از سطح شهر اقدام می‌کنند.

افشین حبیب زاده افزود: نگاهمان قبل از اینکه به صادرات باشد، باید معطوف به تأمین نیازهای داخل باشد و در صورت پاسخ به درخواست‌های مردم خودمان، صدور محصولات مازاد داخلی از اولویت بعدی برخوردار است.
 
وی با اشاره به کمک سازمان مدیریت میادین به دولت در توزیع محصولات تنظیم بازار، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان روزانه 300 تُن شکر در میادین میوه و تره بار عرضه شد که البته این روند همچنان ادامه دارد، ضمن اینکه در این ایام شاهد توزیع خرمای رطب در میادین بودیم.
 
نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم توسعه میادین و بازارهای موجود در نواحی و محلاتی که به دلیل گرانی زمین امکان احداث بازارهای جدید در آنها وجود ندارد، تصریح کرد: به این منظور، دو طبقه کردن بازارها در محلات پر جمعیت به منظور گسترش میادین و بازارهای موجود می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با بیان اینکه علاوه بر توجه به توسعه عمودی میادین و بازارهای میوه و تره بار، استفاده از مشارکت بخش خصوصی در ساخت و ساز بازارهای جدید و بازسازی و نوسازی بازارهای موجود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: دولت باید در موضوعاتی مانند عرضه محصولات مهمی همچون گوشت و مرغ به صورت جدی ورود کند و حداقل نیازهای شهروندان را تامین کند.
 
حبیب زاده با تاکید بر اینکه بهترین محل برای توزیع محصولات تنظیم بازار، میادین میوه و تره بار است، تصریح کرد: شرایط اقتصادی که در آن قرار داریم، مداخله جدی دولت را می‌طلبد و دولت از طریق کنترل قیمت‌ها باید به اقشار آسیب پذیر کمک کند.
 
عضو ناظر شورای اسلامی شهر تهران در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان با اعلام اینکه در شرایط اقتصادی موجود، کنار کشیدن دولت و تاکید بر خصوصی سازی بیشتر شبیه یک رویاست، خاطرنشان کرد: کمک سازمان مدیریت میادین به دولت در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان، نوعی مداخله مثبت بوده و حتماً به نفع مردم است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: