جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 خرداد 1398     
آغاز طرح تابستانی راهور از ۲۰ خرداد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با همه نیرو‌ها در جاده‌ها تلاش می‌کنیم مردم سفر‌های تابستانی ایمن را تجربه کنند.

سردار هادیانفر در نشست خبری افزود: ۲ هزار و ۷۶۲ دوربین در جاده‌ها فعال است و با وزارت راه و شهرسازی توافق کردیم بیش از ۲ هزار دوربین دیگر اضافه شود.

سردار هادیان فر گفت: سامانه‌ای طراحی شده است که بازرسان نامحسوس پلیس راه با سامانه ۱۲۰، خلافی رانندگان را اطلاع دهند و قرار است نرم افزاری راه‌اندازی شود که اعمال قانون با گوشی‌های همراه هم انجام گیرد.

وی در ادامه افزود: پیامک‌ها با هزینه فرد متخلف به وی ارسال می‌شود و از ابتدای امسال یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۲۰۰ پیامک برای متخلفان رانندگی ارسال شده است.

رئیس پلیس راهور گفت: به اتوبوس‌های فرسوده در جاده‌های فرسوده، اجازه تردد نمی‌دهیم و در حادثه‌ای که در لرستان اتفاق افتاد، اتوبوس در ساعتی خاص حرکت کرده بود و بیشتر اتوبوس‌های فرسوده در جاده‌های فرعی کشور حرکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ میلیون موتورسیکلت در کشور داریم که ۹ میلیون دستگاه، فرسوده است، افزود: ۴ میلیون موتورسیکلت پلاک دارند و ۴.۵ میلیون نفر از ۱۱ میلیون موتورسیکلت سوار دارای گواهینامه هستند و ما برنامه جدی برای ساماندهی رفتار‌های موتورسیکلت سواران داریم.

سردار هادیانفر گفت: به وانت بار‌هایی که پلاک سفید دارند، پلاک عمومی می‌دهیم تا در محدوده‌های طرح هم حاضر شوند و باربری موتورسیکلت‌ها را کاهش دهیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: