جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 ارديبهشت 1398     
راد در جلسه شورای معاونان سازمان و مدیران میادین میوه و تره بار تاکید کرد:
همکاری حداکثری با دولت برای توزیع محصولات تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که در جلسه شورای معاونان سازمان و مدیران میادین میوه و تره بار سخن می‌گفت، با تاکید بر جلب رضایتمندی شهروندان به عنوان مهم‌ترین هدف این سازمان، تاکید کرد: مطالبه اول شهروندان از ما، قیمت مناسب و کیفیت مطلوب محصولاتمان است که هر چه بیشتر بتوانیم این خواسته را محقق کنیم، بیشتر می‌توانیم به مردم خدمت کنیم.

سید سعید راد حفظ حقوق شهروندی و رعایت کرامت انسانی را مطالبه دوم شهروندان دانست و افزود:  علاوه بر آموزش مستمر کارگران و بهره برداران برای برخورد مناسب با مراجعه کنندگان، باید بر عملکرد کارگران نظارت مستمر و دقیق صورت گیرد تا مبادا با اشتباه یک کارگر، همه زحمات مجموعه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار زیر سئوال برود.

وی به ارتباط سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با سفره شهروندان اشاره کرد و گفت: باید نظارت حداکثری بر اجرای دقیق نرخنامه‌های سازمان در میادین و بازارهای میوه و تره بار صورت گیرد و پالت‌های میوه در غرفه‌های میادین و بازارها در طول روز باید همیشه پُر باشد تا مراجعه کنندگان به راحتی بتوانند میوه‌های مورد نظر خود را دستچین و انتخاب کنند.

راد با تاکید بر اینکه سازمان مدیریت میادین و میادین و بازارهای تحت پوشش آن در توزیع محصولات تنظیم بازار نهایت همکاری را با دولت می‌کنند، گفت: ما و همه دستگاه‌های حاکمیتی از یک خانواده و عضو یک مجموعه هستیم، بنابراین حداکثر تلاش‌مان را می‌کنیم تا کالاهای تنظیم بازار به بهترین شکل به دست شهروندان برسد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی موجود در کشور، خاطرنشان کرد: اگر چه امسال، شرایط نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است و موانعی بر سر راه‌مان قرار دارد، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بیش از تعداد تعیین شده، در محلات فاقد بازار میوه و تره بار، بازار بسازیم.

راد با تاکید بر لزوم شفافیت مالی در تمامی امور و استقبال سازمان مدیریت میادین از این شفافیت، خاطرنشان کرد: موضوع مکانیزه شدن سیستم کنترل قیمت‌ها در میادین و بازارهای میوه و تره بار را با جدیت در سال جاری پیگیری می‌کنیم که در صورت تحقق این امر، علاوه بر ایجاد شفافیت مالی، از نیروی انسانی نظارتی این بخش در بازارهای جدید استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است، در این جلسه معاونین سازمان و مدیران میادین میوه و تره بار به بیان مسائل حوزه کاری و ارائه نظرات خود پرداختند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: