جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 ارديبهشت 1398     
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران خبر داد
ترمیم و لکه گیری بیش از 9 هزار نقطه از معابر شهر تهران

به گزارش گروه عمران شهری تهراتی نیوز، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درباره اظهارات پیروز حناچی مبنی بر بازسازی و ترمیم آسفالت برخی از معابر شهر تهران که بر اثر بارندگی و سیل دچار اسیب شده توضیح داد و گفت: از 12 اسفند ماه سال گذشته این بازسازی و لکه گیری ها در حال انجام است و تاکنون نیز بدون وقفه ادامه داشته است. 
 
احسان نوش آبادی با اشاره به تاکیدات شهردار تهران مبنی بر بازسازی و ترمیم آسفالت معابری که بر اثر بارندگی و سیل دچار آسیب شده اند، گفت: از 12 اسفند ماه سال گذشته این بازسازی و لکه گیری ها در حال انجام است و تاکنون نیز بدون وقفه ادامه داشته است.
 
وی با بیان اینکه میزان آسیب به معابر و آسفالت در مناطق مختلف متفاوت است، ادامه داد: به طور کلی، از ۱۲ اسفند ماه سال گذشته تا 8 اردیبهشت بیش از 8 هزار و 800 تن آسفالت در تهران پخش شده است. متوسط تناژ لکه گیری شده و تناژ تراش و روکش شده در سطح مناطق 22 گانه به ترتیب 600 تن و 3000 تن بوده است. همچنین، در معابر بزرگراهی توسط سازمان مهندسی بالغ بر 35000  تن آسفالت توسط اکیپ های سازمان بخش شده است.                                                                   
نوش آبادی با اشاره به روش انجام لکه گیری های اخیر گفت: براساس آخرین گزارش ها، ترمیم 96 معبر و بزرگراه به صورت مکانیزه انجام شد، در عین حال بخشی از عملیات لکه گیری به شکل دستی صورت گرفت. در مجموع، در مواردی که آسیب جدی تری وارد شده بود، از عملیات مکانیزه برای ترمیم استفاده شد.
 
به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران برای انجام عملیات لکه گیری، مناطق دسته بندی شده اند تا بر اساس آن هر نقطه ای که مشکل آسفالت مشاهده می شود، گزارش داده و برای ترمیم آن اقدامات لازم را انجام دهند.
 
به گفته نوش آبادی مناسب سازی معابر شهر تهران تا پایان سال در دستور کار قرار دارد، اما قرار است بازسازی موارد خطرساز که باعث ایجاد حوادث در شهر می شود تا پایان 6 ماه نخست به پایان برسد. 
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: