جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 31 فروردين 1398     
تمهیدات راه آهن برای خدمات رسانی به زائرین نیمه شعبان

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، محسن اعتماد ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) عنوان کرد ۳۰ رام قطار مسافری در حدود ۱۰ هزار صندلی در مسیر تهران - قم و تهران - جمکران و بالعکس، جهت رفاه حال زائرین ایجاد شده است.

مدیر کل راه آهن قم افزود: با پیگیرهای مستمر اداره کل راه آهن قم، طی موافقت و دستور مدیرعامل محترم راه آهن جمهوری اسلامی ایران، دکتر رسولی و نیز هماهنگی و مساعدت مدیریت پروژه‌های قطارهای حومه‌ای هشت رام قطار فوق العاده جهت جابجایی زائرین به قطارهای تهران– جمکران و بالعکس و شش رام قطار تهران -قم وبالعکس مازاد بر قطارهای برنامه‌ای اضافه شده است.
 
وی با اشاره به برنامه حرکت قطارهای تهران – جمکران و بالعکس افزود: روز شنبه مورخ ۳۱ فروردین ماه دو رام قطار ریل رأس ساعت‌های ۱۵و ۱۹/۱۵ دقیقه از تهران به سمت جمکران حرکت می‌کند و ساعات برگشت آن ۲۳/۵۵ دقیقه روز شنبه و۶/۴۵ دقیقه روز یکشنبه خواهد بود.
 
مدیر کل راه آهن قم ادامه داد: روز یکشنبه اول اردیبهشت نیز دو رام قطار ریل باس ساعت ۸/۳۰و ۹/۴۵ از تهران به مقصد جمکران حرکت خواهند کرد که ساعات برگشت این قطارها نیز ۱۲/۳۰و ۱۳/۵۰ همان روز است.
 
اعتماد با تاکید بر آمادگی راه آهن قم در ایام نیمه شعبان، بیان کرد: تمام امکانات و نیروها در حالت آماده هستند تا بتوانیم خدمات مطلوبی را در این ایام به زائرین و مسافرین ارائه کنیم.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ایستگاه راه آهن جمکران جهت استقبال از زائرین عنوان کرد: ما در این ایام فرخنده برنامه‌هایی چون آذین بندی سالن مسافری ایستگاه جمکران، برپایی ایستگاه صلواتی و پخش شیرینی و شربت در ایستگاه‌های قم و جمکران، ایجاد غرفه‌های فرهنگی و فروشگاهی را در این ایستگاه شاهد هستیم تا خدمات مطلوب و در شأن شهر مقدس قم به زائرین عزیز ارائه کنیم.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: