جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 فروردين 1398     
آغاز عملیات اجرایی پروژه زیرگذر میدان جانبازان

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، در مراسمی که به همین مناسبت و با حضور محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، صفا صبوری دیلمی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهردار تهران، سید محمد فیاض شهردار منطقه 18 و همچنین احسان نوش آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران برگزار شد، کلنگ آغاز عملیات اجرایی زیرگذر میدان جانبازان به زمین خورد و تلاش برای احداث این تقاطع غیرهمسطح در بخش حدفاصل قطعات یک و 2 پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی آغاز گردید.

علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، طی سخنانی در این مراسم با استقبال از رویکرد جدید معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در جهت کاهش هزینه تمام شده پروژه های عمرانی، ابراز امیدواری کرد پرونده اکثر پروژه های نیمه تمام عمرانی با تامین اعتبارات مالی موردنیاز در سال 1398 بسته شود.
 
فیاض شهردار منطقه 18 نیز در این مراسم با بیان آنکه شهروندان منطقه 18 در طول سالیان متمادی در انتظار گشایش مسیر بزرگراه شهید بروجردی بوده اند، از تلاش برای اتمام فاز نخست این پروژه، در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا زیر گذر میدان جانبازان به طول 3700 متر تا پایان سال جاری خبر داد.
 
گفتنی است بهره برداری از زیرگذر تقاطع غیرهمسطح بلوار جانبازان با بزرگراه شهید بروجردی، ضمن خروج بلوار جانبازان از بن بست موجود، دسترسی های شمالی- جنوبی در این نقطه از جنوب غرب پایتخت را تسهیل خواهد کرد. در طرح این زیرگذر احداث 2 دوربرگردان شرق به شرق و غرب به غرب نیز پیش بینی شده است که متعاقب تکمیل مسیرهای کندروی بزرگراه شهید بروجردی، مجموعه از گردش های مورد نیاز ترافیکی را در محل تقاطع تامین خواهد کرد.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: