جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 اسفند 1397     
سردار مهری:
اجرای طرح ترافیکی نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفند

 به گزارش آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای طرح ترافیکی نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفند در سراسر کشور خبر داد.

سردار «تقی مهری» در چهاردهمین همایش سراسری رؤسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش ارزیابی عملکرد یک سال گذشته است، اظهار داشت: در این همایش برای اجرای طرح ترافیکی نوروز ۹۸ آماده می‌شویم.
 
وی ادامه داد: ۲۲ اسفندماه رزمایش ترافیکی نوروز ۹۸ در تهران برگزار خواهد شد و طرح ترافیکی نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفند امسال تا ۱۷ فرودین ۹۸ ادامه خواهد داشت.
 
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم کاهش تصادفات گفت: با دستور سردار اشتری قرارگاه کاهش تصادفات در ناجا راه‌اندازی شده است.
 
سردار مهری افزود: پنج راهبرد در قرارگاه کاهش تصادفات مورد نظر قرار گرفت و با تصویب فرمانده ناجا به استان‌ها ابلاغ شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در راستای تقویت پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز پنج هزار نیروی کمکی به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی خواهند آمد و هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو نیز به پلیس راهنمایی و رانندگی واگذار خواهد شد.
 
رئیس پلیس راهور ناجا افزود: در بسیاری از استان‌ها شرایط تصادفات کنترل شده است و امیدواریم در سال ۹۸ با اجرای طرح نوروزی ۹۸ ادامه داشته باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: