جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 بهمن 1397     
اساسنامه نمونه سازمان های شهرداری تهران بررسی می شود

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، فردا سه شنبه 16 بهمن ماه سال 1397 یکصد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران از ساعت 8 صبح در تالار شورا برگزار می شود.

در ابتدای این جلسه، سیدحسن رسولی به عنوان خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گزارش سه ماهه پاییز سال 1397 در خصوص حساب های درآمد و هزینه ای شهرداری را در صحن شورا ارائه می دهد. در ادامه این جلسه لایحه «اساسنامه نمونه سازمان های شهرداری تهران» مورد بررسی قرار می گیرد.
 
بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای بسترسازی و احیای زیست شبانه» دستور دیگر این جلسه است که اعضای شورای شهر تهران آن را مورد ارزیابی قرار می دهند.
 
انتخاب نماینده شورا برای حضور در کمیته مرمت و بهره برداری از اماکن تاریخی، انتخاب نماینده تشکل های غیردولتی برای حضور در کمیته شهر دوستدار سالمند و انتخاب نماینده شورایاری برای حضور در همین کمیته در دستور کار شورا قرار داشته و پس از آن بررسی اعتراض 6 پلاک ثبتی به اعلام رای کمیسیون ماده 7 در دستور کار شورا قرار داشته و در همین اثناء دو نفر افراد مطلع و صاحب نظر جهت عضویت در مجمع عمومی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه با رای اعضا انتخاب می شوند. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: