جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 بهمن 1397     
شهردار منطقه چهار مطرح کرد
صدور 10 هزار اخطار به املاک متخلف شمال شرق تهران

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،سید علیرضا حسینی بابیان این خبر افزود: از ابتدای سال 97 با تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرمجاز از طریق اجرای رای قلع بنا، صدور اخطاریه، جمع آوری ابزار و مصالح، پلمپ واحدهای غیر مجاز و ... رفتار قانونی شده و در همین راستا از ابتدای سال جاری، 10 هزار مورد اخطار برای واحدهای متخلف صادر شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد 61 ملک متخلف با مساحت بیش از 8 هزار متر مربع تخریب و نیز بیش از 1900 واحد پلمپ شد.
 
شهردار منطقه چهار رفتار قاطع قانونی با تخلفات ساختمانی را در افزایش کیفیت ساخت و سازهای شهری موثر دانست و گفت: قاطعیت در برخورد با متخلفان ساختمانی علاوه بر صیانت از حقوق دیگر شهروندان، ارتقاء ایمنی ساختمان ها در برابر حوادث طبیعی (زلزله و ...) را در پی خواهد داشت.   
 
حسینی با اشاره به اجرای آرا ماده صد در دی ماه گذشته افزود: در ماه گذشته 350 واحد غیر مجاز و متخلف، پلمپ و تخریب و بیش از 3 هزار اخطار برای مالکان متخلف ابلاغ شده است.
 
شهردار منطقه چهار در پایان رسیدگی به مشرفیت و مزاحمت، بررسی کاربری و تفکیک غیر مجاز اراضی و املاک، جمع آوری دیوار و تخریب پی غیر مجاز را از دیگر فعالیت های شهرداری این منطقه در خصوص برخورد با متخلفان ساختمانی در جهت ارتقاء سطح ایمنی و رعایت استحکام بنا در ساخت و سازها عنوان کرد. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: