جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 دی 1397     
خرید از میادین میوه و تره بار مقرون به صرفه است

Image result for ‫مرغ بسته بندی شده‬‎

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اختلاف قیمت محصولات در میادين میوه و تره بار نسبت به سطح شهر، گفت: با توجه به قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و تنوع محصولات، خرید از میادین میوه و تره بار مقرون به صرفه است.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد به نقش محصولات پروتئینی در سبد غذایی خانواده‌ها اشاره کرد و افزود: تنوع محصولات از جمله مسائلی است که مورد توجه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قرار دارد و به عنوان نمونه، علاوه بر عرضه مرغ گرم و منجمد تنظيم بازار، بال و بازوی کبابی، پاچینی، دل و جگر مرغ و مرغ کنتاکی در ميادين عرضه می‌شود.

وی با تاکید بر تلاش سازمان مدیریت میادین در کنترل و تعدیل قیمت‌ محصولات عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار، گفت: اگر چه این سازمان در حوزه تولید و قیمت گذاری در بازار نقشی ندارد، اما همه تلاش خود را برای کنترل قیمت محصولات در میادین و بازارها در جهت جلب رضایت شهروندان به كار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما این است که میادین و بازارهای میوه و تره بار به سمت و سويى بروند که شهروندان بتوانند با مراجعه به این مراکز، همه نیازهای سبد غذایی روزانه خود را تأمین نمایند.

گفتنی است در حال حاضر مرغ گرم تنظيم بازار به قيمت ٩٨٠٠ تومان و مرغ منجمد تنظيم بازار نيز به قيمت ٨٩٠٠ تومان در ميادين ميوه و تره بار عرضه مى شود و عملاً تنها محلى كه مرغ زير ١٠ هزار تومان در آن عرضه مى شود، ميادين ميوه و تره بار است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: