جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 دی 1397     
با حضور مسئولان مترو صورت گرفت؛
تست سرد موفقیت‌آمیز قطعه جنوبی خط 6 متروي تهران

 به گزارش شهرنوشت و به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو)، تست سرد قطعه جنوبي خط 6 متروي تهران با حضور مجري، مديران خط 6 متروي تهران به همراه پيمانكار ساختماني پروژه، شركت آهاب، پيمانكار تجهيزات پروژه، كنسرسيوم مپنا - سابير بين‌الملل و برخي از مسئولان شركت بهره‌برداري متروي تهران با موفقيت برگزار شد.

این قطعه از خط ۶ متروی تهران به‌طول 10 كيلومتر  از ایستگاه دولت‌آباد تا ايستگاه ميدان امام‌حسين(ع) امتداد یافته است.
 
این تست به‌وسيله يك دستگاه واگن از قطارهایی که در آینده در این خط مورد استفاده قرار می‌گیرند همراه با یک دستگاه لوکوموتیو جهت بررسي فاصله لبه سكوهاي ايستگاه  با بدنه قطار و واگن‌ها، کنترل گاباري در نقاط مختلف مسیر، صحت نصب ادوات داخل تونل و عدم تداخل آنها با قطار عبوری، ارزیابی کلی کیفیت روسازی و نیز وضعيت حركت قطارها روي ريل با سرعت معین در قوس‌هاي مسير انجام پذیرفت.
 
همچنين در اين آزمايش مشخص شد تمامي معیارهای مورد بررسی در سطح مطلوب عملكردي انجام شده است و از لحاظ بهره‌برداري مشکلی وجود ندارد.
 
گفتني است فاز اول بهره‌برداري از اين خط به طول 10 كيلومتر از دولت‌آباد تا ميدان امام‌حسين داراي 90 درصد پيشرفت فيزيكي (سيويل) بوده و مسئولان  شركت  تلاش دارند تا اين بخش تا پايان سال جاري به بهره‌برداري برسد.
 
خط 6 متروي تهران به‌طول 32 كيلومتر و 27 ايستگاه است كه از دولت‌آباد در جنوب شرق تهران آغاز شده و به منطقه كن در شمال غربي تهران خواهد رسيد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: