جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 دی 1397     
برخورد قانونی با 200 سرویس مدرسه فاقد استاندارد

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با تاکید بر لزوم ثبت نام اطلاعات کامل راننده و خودرو در سامانه سرویس مدارس در دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی، گفت: براساس نظارت های صورت گرفته توسط سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور در آذرماه امسال،200 خودرو سرویس مدرسه که فاقد علائم و استانداردهای لازم بوده اند، برخورد شده است.

يازدهمين جلسه كارگروه ماده 18 سرویس مدارس با حضور مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، وفايي نماينده شوراي مركزي انجمن اولياء و مربيان شهر تهران، خوش قدم رئیس انجمن اولياء و مربيان آموزش و پرورش شهر تهران و ستوان یکم نصیرمولا نماینده پلیس راهور به میزبانی سازمان تاکسیرانی تهران برگزار شد.
 
علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در جلسه این کارگروه با اشاره به اینکه 18هزار خودرو اعم از تاکسی و خودروی شخصی، خدمات سرویس مدرسه را ارائه می دهند، عنوان کرد: تمامی خودروهای سرویس مدارس باید دارای برچسب باشند و اطلاعات کامل خودرو و راننده باید در سامانه سرویس مدارس در دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی ثبت شود، در غیراینصورت با متخلفان به صورت قانونی برخورد و با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود.
 
وی گفت: پیمانکاران سرویس مدارس دارای مجوز، به هیچ عنوان مجاز نیستند از رانندگان و خودروهایی استفاده کنند که فاقد استانداردهای لازم بوده و در سامانه تاکسیرانی ثبت نشده اند. در صورت ملاحظه این موارد، پیمانکاران متخلف در جلسه آینده کارگروه ماده 18 شناسایی و به هیات انضباطی پیمانکاران سرویس مدارس معرفی خواهند شد و درصورتی که تخلف محرز شود از ادامه همکاری جلوگیری خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: