جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 دی 1397     
شهردار منطقه 22 خبر داد
باغ گلها تا پایان سال در این منطقه به بهره برداری می رسد

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه22 از افتتاح مجموعه 18 هکتاری باغ گلها تا پایان سال جاری خبر داد.

علی نوذرپور شهردار این منطقه در دومین جلسه  نظارت ستادی منطقه۲۲ که با حضور سید مصطفی موسوی لاری مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات شاخص منطقه در دوره جدید مدیریت شهری، گفت: مجموعه ارزیابی های انجام شده قابل تقدیر است چون باعث بهبود عملکرد مدیریت شهری منطقه و افزایش رضایتمندی شهروندان می شود.
 
نوذرپور با بیان اینکه بسیاری از محلات شهر تهران ویژگی های محله را ندارند، اظهار داشت: در محله بندی منطقه 22 باید تجدید نظر شود و با مطالعات انجام شده این منطقه باید از 12محله به 33 محله تبدیل شود.
 
شهردار منطقه 22 تثبیت طرح تفصیلی منطقه را از اقدامات شاخص و اثر گذار حوزه شهرسازی در این منطقه دانست که با  پیگیری های مستمر مدیریت شهری منطقه در یک سال اخیر انجام شده است.
 
 درآمد 4 برابری مدیریت شهری منطقه22
 
وی با بیان اینکه در دوره مدیریت شهری جدید منطقه 22 هیچ گونه اقدام خلاف قانون انجام نشده است، ادامه داد: با توجه به اینکه درصد بالایی از درآمدهای منطقه از شهرسازی است، هیچ گونه اقلام خلاف قانون انجام داده نشده است و گفتنی است با برنامه ریزی های انجام شده درآمد منطقه را نیر چهار برابر افزایش داده ایم.
 
شهردار منطقه ۲۲ به حریم منطقه اشاره کرد و افزود: حریم مناطق شهر تهران با توجه به اهمیت آنها نباید زیر مجموعه معاونت شهر سازی مناطق باشد، بلکه باید از لحاظ خدمات شهری و اجتماعی برای آنان برنامه ریزی داشته باشیم.
 
نوذرپور با بیان اینکه حریم مناطق می تواند پناهگاه مناسبی در زمان بحران باشد افزود: حریم مناطق نباید رها شوند و به عقیده من به شهردار حریم نیازمندیم و از پتانسیل های گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و ... حریم باید بهره ببریم.

 اجرایی شدن مقررات ملی ساختمان در منطقه22
 
نوذرپور به اجرایی شدن مقررات ملی ساختمان در منطقه22 اشاره کرد و عنوان کرد: به صورت جدی پیگیر هستیم که مقررات ملی ساختمان را در این منطقه اجرایی کنیم و این موضوع کمک ستاد را بیشتر از بیش نیاز دارد.
 
وی با بیان اینکه باغ گلها در منطقه22 تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید، گفت: آب آبیاری بوستان چیتگر از آب بازیافتی برج های مسکونی منطقه تامین می شود و دیگر از آب منطقه ای استفاده نمی کنیم و هیچ هزینه ای پرداخت نمی شود.
 
شهردار منطقه22 با بیان اینکه امسال 80 هزار درخت در بوستان جنگلی چیتگر کاشته شده است، ادامه داد: در ساخت پارک های محلی هم اقدامات خوبی انجام شده که به تبع آن حضور و مشارکت های اجتماعی شهروندان منطقه افزایش یافت.

افزایش 20 درصدی تفکیک پسماند
 
نوذرپور از افزایش 20 درصدی تفکیک پسماند خشک از مبداء به صورت پاک در منطقه22 خبر داد و اظهار داشت: سایت تفکیک بازیافت ضایعات الکترونیک در منطقه22 با هدف حفظ محیط زیست و حفاظت از سرمایه های ملی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
 
وی در خصوص آمادگی منطقه 22 برای مقابله با بلایای طبیعی و رعایت سطح ایمنی در ساخت و سازهای منطقه 22 گفت: کمیته ایمنی در منطقه22 برای بررسی و صدور مجوز ایمنی برج های منطقه با حضور کارشناسان سازمان آتش نشانی شهرداری تهران و دیگر کارشناسان حوزه ایمنی برگزار می شود.
 
نوذرپور همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برنامه‌های اجتماعی در نظر گرفته شده توسط شهرداری این منطقه برای مردم ساکن در این منطقه اشاره کرد و گفت: با شکل‌دهی طرحی به نام «خیابان محلی برای زندگی است نه صرفاً برای تردد» خیابان‌هایی که مستعد هستند در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم تا بچه‌ها و خانواده‌ها بتوانند در محل حضور داشته باشند و به تعامل بپردازند.
 
 شهردار منطقه ۲۲ در پایان صحبت‌هایش به برگزاری نشست هفتگی با اعضای شورای محلات این منطقه برای بیان و بررسی مشکلات شهروندان خبر داد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: