جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 دی 1397     
افزایش شمار کشته‌های حادثه دانشگاه آزاد

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس اورژانس تهران از فوت یکی دیگر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات خبر داد.

دکتر صابریان بااشاره به حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات با 35 سرنشین در روز گذشته، گفت: در این حادثه هفت تن از سرنشینان در محل حادثه جان باختند و 28 تن به بیمارستان‌ منتقل شدند که تا شب گذشته دو تن دیگر نیز به علت شدت وخامت حال‌شان در بیمارستان جان باختند.
 
وی ادامه داد: متاسفانه بامداد امروز نیز یکی دیگر از مصدومان این حادثه به نام "محمدرضا فضیلتی نیا" جان خود را از دست داد و تعداد قربانیان حادثه اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات 10 تن شد.

انتقال اجساد 9 جانباخته اتوبوس دانشگاه آزاد به پزشکی قانونی
 
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از انتقال پیکر 9 نفر ازجانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد به پزشکی قانونی خبر داد.
 
دکتر مسعود قادی‌پاشا در این باره گفت: اجساد 9 تن از قربانیان حادثه تصادف مرگبار اتوبوس در دانشگاه آزاد به پزشکی قانونی منتقل شد.
 
وی با بیان اینکه در حال بررسی‌های تخصصی در پزشکی قانونی هستیم، گفت: پس از اتمام کارشناسی تخصصی و احراز هویت، در اسرع وقت اجساد با دستور مقام قضایی تحویل بستگان درجه اول خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: