جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 آذر 1397     
«سکانس 59 ثانیه» در محلات ورودی غربی پایتخت کلید خورد

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری پویش فیلم کوتاه با رویکرد آموزش های شهروندی (طهران تا تهران) در قالب فراخوان هنری "سکانس 59 ثانیه" خبر داد.

حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: پویش فیلم کوتاه با رویکرد آموزش های شهروندی در قالب فراخوان هنری "سکانس 59ثانیه" با هدف ايجاد زمينه حضور شهروندان منطقه21 به منظور فراهم نمودن امكان مشاركت آنان در ارتقای سطح آموزه هاي شهروندي در این منطقه برگزار می شود.
 
وی در ادامه افزود: دانش آموزان، دانشجویان و عموم شهروندان منطقه21 مي توانند در اين فراخوان به صورت فردي و يا به منظور تقويت روحيه مشاركت و تمرين كار گروهي و انتقال تجربيات به صورت گروهي نسبت به ارسال آثار خود در 7 محور به دبیرخانه مرکزی اقدام کنند. 
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 با اشاره به 7 محور این پویش یادآور شد: پویش فیلم کوتاه "سکانس 59ثانیه" در قالب محورهای "ارتقاي آگاهي شهروندان از حقوق و تكاليف شهروندي"، "تعلق محلی"، "بهبود كيفيت زندگي و رضايتمندي شهروندان"، "بهبود و ارتقاي بهداشت رواني، سلامت جسماني و روابط اجتماعي"، "ايمني و بحران"، "پسماند و محيط زيست شهري"، "آشنايي با مهارت هاي اخلاق شهروندي و ارتقای اخلاق و انضباط ترافيكي" در حال انجام است.
 
معینی کربکندی در پایان تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در قالب فيلم های كوتاه (داستاني، مستند و انيميشن)، موشن گراف، تيزر، كليپ و نماهنگ و با ورود به سایت www.festivalamouzesh.ir طبق راهنمای موجود در سایت تا 20 دی ماه سالجاری به دبیرخانه این پویش واقع در اداره کل آموزش شهروندی ارسال کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: