جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 آذر 1397     
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خواستار شد
تسریع در اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بازدید از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک، خواستار تسریع عملیات اجرایی این پروژه از طریق افزایش تجهیزات و نیروی انسانی شد.

ایرج معزی با بیان آنکه واحد اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به منظور اجرای عملیات زیرسازی بخش های مختلف تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک در کارگاه پروژه مستقر خواهد شد، افزود: باند غربی بلوار المپیک، مسیر راستگرد غرب به جنوب و پل جهتی شمال به شرق تقاطع در قالب اولویت نخست تکمیل طرح، بزودی زیر بتن غلتکی رفته و آماده اجرای روکش آسفالت می شوند.
 
به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار المپیک با بزرگراه شهید حکیم از مرز 70 درصد فراتر رفته است و پیش بینی می شود این پروژه راهگشای ترافیکی تا پایان سال جاری تحویل شهروندان شود.
 
گفتنی است تقاطع بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک، از تقاطع‌های پرتقاضای سفر در مسیر این بزرگراه به شمار می‌آید. پل های شرقی- غربی این تقاطع همزمان با گشایش ادامه بزرگراه شهید حکیم مورد بهره برداری قرار گرفت و بخش های باقی مانده آن شامل مسیر شمالی- جنوبی بلوار المپیک در تراز منهای یک و همچنین پل جهتی شمال به شرق است.
 
تکمیل این پروژه علاوه بر تقویت ارتباط محلات موجود در ضلع شمال بزرگراه شهید حکیم با شبکه معابر بزرگراهی پایتخت، دسترسی بزرگراهی به ورزشگاه آزادی را تسهیل می‌کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: