جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 آبان 1397     
لزوم مدیریت سه گانه تهدیدات خارجی ، نیاز مصرف کننده و حمایت از تولید داخل در حوزه صنعت خودرو

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی کارآمدی را از مهم ترین فاکتورها و انتظارات از وزرای جدید دولت می داند.

محمدحسین فرهنگی اظهار داشت: انتظار از وزرای جدید این است که با تزریق کارآمدی بالاتر در رونق بخش های زیرمجموعه خود بکوشند.
 
نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو افزود: با رزومرگی و تسلیم شدن به شرایط و عدم بکارگیری روش های روزآمد نمی توان در مقابل تهدیدها و فشارهایی که وجود دارد اقدامات مفید و موثری انجام داد. به همین دلیل از وزرای جدید انتظار کارآمدی داریم.
 
فرهنگی درخصوص مشکلات حوزه خودرو و راهکارهای حل آن گفت: شرایط خودروسازی شرایط ویژه ای است، یعنی سه عامل تهدیدات خارجی در کنار نیاز بازار داخل و مصرف کنندگان و حمایت از تولید داخل ، سه گانه ای را تشکیل داده است که باید میان آنها به نحوی مدیریت شود که نسبت به هر سه حوزه برنامه وجود داشته باشند.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: توجه بیشتر به تولید داخل به جای واردات در حوزه قطعه سازی و خودروسازی، در کنار توجهی که باید به سلایق و شرایط مصرف کنندگان از نظر توانایی مالی و کیفیت مناسب وجود داشته باشد کار نسبتا پیچیده ای است که مدیران این بخش ها اعم از کسانی که در رده های عملیاتی و اجرایی قرار دارند و یا افرادی که در سطح سیاستگذاری، برنامه ریزی و پشتیبانی هستند باید تمهیدات سنجیده ای را اتخاذ کنند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: