جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 مهر 1397     
راهپیمایی زیست محیطی کودکان منطقه 15 به مناسبت روز جهانی کودک

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، کودکان و دانش آموزان با حمل بادکنک ها و پلاکاردهایی با پیامهای زیست محیطی همزمان با روز جهانی کودک در 7 بوستان راهپیمایی و پیاده روی می کنند.

روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علی اکبرکریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه از اجرای ویژه برنامه هایی همزمان با روز جهانی کودک خبر داد و افزود: این برنامه ها با محوریت ارتقای آگاهی و دانش زیست محیطی کودکان و تقویت روحیه ی شادی و نشاط آنان در سراهای محله و مدارس منطقه برگزار می شود.

وی ادامه داد: راهپیمایی زیست محیطی کودکان در بوستانهای وفا در ناحیه 1، شاهد در ناحیه 2، امیر کبیر در ناحیه 3، خلیج فارس در ناحیه 4، فجر در ناحیه 5، والفجر در ناحیه 6 و بابایی در ناحیه 8 برگزار می شود.
 
کریمی پور اضافه کرد: برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت بازیافت برای بانوان و کودکان در سراهای محله، ساخت بهترین ها از دوریختنی ها توسط کودکان و دانش آموزان، بازدید دانش آموزان از غرفه های بازیافت محله ها و برگزاری مسابقه نقاشی و نمایش آثار بهترین ها از دوریختنی ها در مجاور غرفه ها از دیگر برنامه های اداره مدیریت پسماند در این هفته است.
 
وی گفت: کیسه مخصوص پسماند خشک بین دانش آموزان مدارس توزیع شده است و دانش آموزان پسماند های خشک جمع آور ی شده را به ماشین ملودی یا غرفه بازیافت تحویل می دهند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: