جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 مهر 1397     
نگهداشت شهر مهم ترین مطالبه شهروندان است

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، نگهداشت شهر و ایجاد شهری زیست پذیر مهمترین مطالبه شهروندان شمال تهران از مدیریت شهری منطقه یک است.

حبیب اله تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک با حضور در شهرداری  تهران و جلسه ارتباط مستقيم  با شهروندان از طریق سامانه نظارت همگانی 1888،  با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نگهداشت شهر مهمترین مطالبه شهروندان منطقه یک از مدیریت شهری است بر همین اساس اولویت اقدامات شهرداری در حال حاضر اجرای یک برنامه جامع براساس درخواست های شهروندان با محوریت نگهداشت شهر، پیگیری و ساماندهی آن است.
 
شهردار منطقه یک در پاسخ به درخواست های تلفنی شهروندان، از مدیریت شهری منطقه یک خواست بازدید مستمر از نواحی را در دستور کار قرار دهند و به موضوعات نگهداشت شهر ، از جمله نظافت و پاکسازی معابر، انهار، مخازن جمع آوری زباله،رفع سدمعبر ، اقدامات لازم جهت روان سازی ترافیک شهری، رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری  و... در همه نواحی با جدیت رسیدگی کنند.
 
گفتنی است  شهردار منطقه یک با حضور در برنامه ارتباط مستقيم شهروندان با مديران ارشد شهرداري تهران که به همراه قائم مقام، معاونین و مدیران  منطقه از ساعت 9:00  الي 11:00 برگزار شد به بیش از 50 تماس تلفنی شهروندان با شماره 1888این سامانه، پاسخ داد و دستورات لازم جهت اجرای  درخواست ها  را  به مدیریت شهری منطقه اعلام نمود.
 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: