جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 شهريور 1397     
فعالیت عمرانی تا 15 مهرماه در قلب پایتخت ممنوع است

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه شش با اشاره به فصل بازگشایی مدارس و تمهیدات مورد نظر برای شروع ماه مهر گفت: از امروز تا 15 مهرماه اجرای هرگونه فعالیت عمرانی در قلب پایتخت ممنوع است تا گره ترافیکی در محدوده منطقه ایجاد نشود.

محمد رضا دهداری پور با بیان اینکه همچنین در دوهفته نخست از ماه مهر تردد کامیونت ها از ساعت 6 تا 9 صبح برای حمل و نقل بار در محدوده منطقه ممنوع است گفت: تمامی تمهیدات به منظور بارترافیکی در روزهای نخست ماه مهر صورت می گیرد.

او با اشاره به استقرار نیروهای ترافیکی منطقه در محدوده مدارس و مراکز آموزشی گفت: در همین خصوص با پلیس راهور نیز جلساتی گذاشته شده تا سرویس مدارس و شهروندان به سهولت تردد داشته باشند.
 
شهردار منطقه شش همچنین به لزوم برگزاری جلسات مشترک با مدیران مدارس اشاره کرده و گفت: همکاری دوجانبه سبب می شود تا مدیران نیز در جریان فعالیت هات مورد نظر قرار گرفته و روی موضوعات تسلط داشته و همراهی های لازم را داشته باشند تا نتیجه حرکت بهتر شود.
 
دهداری پور با بیان اینکه بهار مدارس ابتدای ماه مهر است تصریح کرد: امیدواریم شروع خوب سال جدید برای مدارس در طول سال نیز ادامه داشته باشد.
 
شهردار منطقه شش با بیان اینکه خدمت رسانی به دانش آموزان منطقه را همچون خدمت رسانی به فرزندان خود می دانیم ادامه داد: از تمام حوزه ها خواستارم با احساس مسئولیت درصدد خدمت رسانی حرفه ای به شهروندان باشند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: