جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 شهريور 1397     
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 3 اعلام کرد
استعلام از تمام مراکز درمانی منطقه برای یافتن کودک کار

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 3 از حضور نیروهای شهرداری و استعلام از تمامی درمانگاه ها و بیمارستان ها برای یافتن پرونده کودک کار گوش بریده خبر داد.

محمد حامد نوری خواه ضمن اعلام این مطلب با بیان اینکه تاکنون هیچ پرونده ای از بریده شدن گوش کودک کار در بیمارستان ها و درمانگاه های منطقه ثبت نشده است، گفت: پس از انتشار کلیپ، شهرداری منطقه 3 از شهروندان درخواست کرد در صورت شناسایی کودک او را به ما معرفی کنند که تاکنون هیچ نشانه و آدرسی به ما اعلام نشده است و کماکان کودک نیز به شهرداری مراجعه نکرده است.
 
وی ادامه داد: حتی فردی که به عنوان منتشرکننده فیلم با بخش خبر «20:30» مصاحبه کرد هم تاکنون با شهرداری منطقه برای اعلام اخبار تکمیلی و ارائه نشانه ای از کودک تماس نگرفته است.
 
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 3 با بیان اینکه طبق ادعای منتشرکننده فیلم، این اتفاق در محدوده پارک وی رخ داده است و تمامی دوربین های این منطقه نیز برای شناسایی ابعاد موضوع کنترل شده اند، تاکید کرد: مشاهده چندباره دوربین ها، هیچ موردی از این حادثه را نشان نمی دهد. به همین دلیل شهرداری هیچ گونه سرنخی در این خصوص در دست ندارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: