جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 مرداد 1397     
ساخت ۱۰ خط مرکز جدید معاینه فنی

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز ، معاون حمل‌ونقل شهردار تهران گفت:  دور دوم بررسی مشکلات پروژه‌های حمل‌ونقلی مناطق ۲۲ گانه تهران از هفته گذشته آغاز شده است.

محسن پورسیدآقایی پس از پایان بازدید دو ساعته خود از پروژه‌های در دست ساخت منطقه 4، اظهار کرد: از سال گذشته یکی از برنامه‌های معاونت حمل‌ونقل این بود که به بررسی مشکلات مناطق مختلف شهر تهران در حوزه حمل‌ونقل بپردازد.
 
به گفته وی، بر همین اساس از شهرداران و معاونان حمل‌ونقل مناطق 22 گانه تهران درخواست شده بود که با حضور در معاونت حمل‌ونقل نسبت به بیان مشکلات خود بپردازند که خوشبختانه مسائل و مشکلات 22 منطقه شهر تهران بررسی شد و امروز دور دوم نظارت و بازرسی آغاز شده است.
 
پورسیدآقایی در ادامه با اشاره به این که با حضور در منطقه چهار تیم مدیران معاونت حمل‌ونقل با حضور تمامی روسا و مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌ها با حضور در منطقه به بررسی پروژه‌های احداث شده و تصمیمات اقدام می‌کنند، افزود: دور دوم بازدیدها از تمام مناطق شهرداری تهران صورت خواهد گرفت.
 
وی با بیان این‌که در این دوره تیم معاونت حمل‌ونقل با حضور در مناطق در مورد اجرایی شدن تصمیماتی که در دور اول جلسات گرفته شده و بررسی چالش‌ها و فرصت‌ها اقدام می‌کند، یادآور شد: خوشبختانه دور دوم بازدیدها از منطقه چهار شروع شد و این بازدید با برگزاری جلسه با معاونان معاونت حمل‌ونقل در این منطقه به پایان می‌رسد.
 
وی با اشاره به این‌که در این بازدید دیده شد که بخشی از تصمیمات جلسات ستادی به انجام رسیده و برخی دیگر نیز در حال‌ اقدام است، تصریح کرد: البته باز هم باید در مورد پروژه‌های حمل‌ونقل این منطقه رایزنی صورت بگیرد.
 
دلیل انتقال مرکز معاینه‌فنی «سراج»
 
پورسید آقایی در خصوص جابه‌جایی مرکز معاینه فنی «سراج»، نیز گفت: یکی از تصمیماتی که در جلسه ستادی صورت گرفت، بحث انتقال مرکز معاینه‌فنی سراج به خارج از شهر بود که در حال‌ حاضر در بافت مسکونی قرار گرفته به گونه‌ای که صف ورودی خودروها به این مرکز موجب نارضایتی مردم شده است. لذا تصمیم مدیریت شهری براین شد تا مرکز معاینه‌فنی سراج به یک منطقه دیگر منتقل شود. کارمطالعه انتقال مرکز معاینه‌فنی سراج به اتمام رسیده و قراراست تا ظرف یک سال آینده مرکز جدید راه‌اندازی شود.
 
احداث 10خط مرکز جدید معاینه فنی در تهران
 
پورسیدآقایی با سرکشی به پروژه‌های حمل‌ونقلی از جمله رمپ امام علی و پروژه خیابان احسان به‌عنوان مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی منطقه ۴ توضیحات مسئولان منطقه درخصوص این دو پروژه را شنید و سپس دستورات لازم را صادر کرد.
 
بنابراین گزارش، یکی از طرح‌هایی که قرار است در منطقه ۴ ظرف مدت یک سال به بهره‌برداری برسد، پروژه انتقال مرکز معاینه فنی سراج به محل جدید آن است.
 
مرکز جدید معاینه فنی قرار است با ۱۰ خط راه‌اندازی شود و نه تنها در کشور که در منطقه 4 تهران در نوع خود طرح بی‌نظیری است. چراکه با احداث این مرکز، مراجعان از این پس در صف انتظار معطل نخواهند شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: