جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 تير 1397     
حمل و نقل عمومی لندن از بقیه شهرهای اروپایی عقب افتاده است

به گزارش اخبار بین الملل تهرانی نیوز،بر اساس گزارش موسسه آلمانی ووپرتال، تلاش شهر لندن برای ایجاد نظام حمل و نقل پاک، ایمن و ارزان از دیگر شهرهای اروپا به شدت عقب مانده است.

بر اساس تقاضای سازمان مردم نهاد «صلح سبز»، موسسه آلمانی ووپرتال، نظام حمل و نقل ۱۳ شهر اروپایی را مورد مطالعه قرار دادند.
 
مطابق نتایج این تحقیق لندن بعد از مسکو و پاریس از پایین ترین کیفیت هوا برخوردار است. لندن گران ترین سیستم حمل و نقل و بیشترین تعداد تصادف با دوچرخه را نیز در میان سایر کلان‌شهرهای اروپایی دارد.
 
پل موروز از سازمان مردم نهاد «صلح سبز» به خبرنگار روزنامه گاردین می گوید: «شهرت لندن، شهری است سریع و پر جنب و جوش اما این شهر از باقی شهرهای اروپایی در ایجاد حمل و نقل پاک و ارزان عقب افتاده است. شهردار لندن، صادق خان در این زمینه تلاش می کند اما برای حل این مشکل، اقدامات بیشتری باید صورت گیرد.»
 
بیشتر بخوانید:
 
چشم‌انداز آينده خودروهای هیبریدی در اروپا
 
تردد خودروهای دیزلی در کدام شهرهای اروپایی ممنوع می شود؟
 
مطالعه این ۱۳ شهر بر اساس شاخص هایی چون درصد جمعیت شهر و افراد پیاده، دوچرخه سوار و کسانی که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند. بر اساس داده های این گزارش، در هر ده هزار سفر با دوچرخه در سطح لندن، ۲۵۱ مورد آن منجر به تصادف و حادثه می شود. این تعداد در پاریس ۱۱۳ و در مادرید تنها ۱۴ است.
 
کپنهاگ از لحاظ حمل و نقل پاک، ایمنی و ارزان بودن در صدر جدول قرار می گیرد. رتبه دوم به آمستردام و بعد از آن به ترتیب اوسلو و زوریخ مقام های بعدی را به خود اختصاص می دهند. لندن از انتهای جدول، رتبه سوم را بعد از رم و مسکو به خود اختصاص داده است.
 
حمل و نقل عمومی لندن از بقیه شهرهای اروپایی عقب افتاده است



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: