جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 تير 1397     
بهتر است که واردات خودرو برای مدت شش‌ماه متوقف شود

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: اکنون که عرضه و تقاضای ارز در کشور تعادل ندارد چه اشکالی دارد شش ماه خودرو وارد نشود، درحال‌حاضر باید اولویت واردات را بر روی کالاهای اساسی و داروها قرار دهیم.

مهرداد بائوج لاهوتی در خصوص انتشار لیست دریافت کنندگان ارز رسمی به منظور واردات، اظهار داشت: هرکسی هر چیزی را از مردم پنهان کند نتیجه آن فساد است، فلسفه حاکمیت برای مردم است، مردم باید بدانند اکنون که کالا با قیمت دو برابر در بازار عرضه می‌شود سود آن برای چه کسانی است.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید بدانند با ارز 4 هزار 200تومانی که برای واردات اختصاص داده شده چه کالاهایی وارد می‌شود، گفت: باید مشخص باشد که ارز رسمی برای کالاهای اساسی و ضروری صرف می‌شود یا کالاهای غیر ضروری و نمادین.
 
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آیا بنا بر شعاری که داده شده مبنی بر جلوگیری از واردات کالاهای غیرضروری عمل می‌شود، ادامه داد: همه چیز اگر شفاف و روشن گفته شود مطئمنا مردم نیز نظارت‌های خود را اعمال می‌کنند.
 
لاهوتی در پایان با تاکید بر اینکه باید واردات خودرو را محدود کنیم و سیاست ما نیز این بوده است، خاطرنشان کرد: اکنون که عرضه و تقاضای ارز در کشور تعادل ندارد چه اشکالی دارد شش ماه خودرو وارد نشود، درحال‌حاضر باید اولویت واردات را بر روی کالاهای اساسی و داروها قرار دهیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: