جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 بهمن 1396     
قطارهای هیدروژنی در راه آهن انگلستان تست می شوند

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز: مدیر اجرایی سازمان ایمنی و استاندارد ریلی انگلستان، مارک فیلیپس اظهار داشت این سازمان اواخر سال 2019 یا اوایل 2020 با همکاری Alstom  روی تست قطار سوخت هیدروژنی کار خواهد کرد.

فیلیپس در واکنش به سخنرانی وزیر حمل و نقل این کشور، Jo Johnson که اعلام کرده بود تمایل دارد تا سال 2040 تمام قطارهای دیزلی از رده خارج شوند، این خبر را اعلام کرده است. جانسون اعلام کرده بود که دولت متعهد شده تا فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا سال 2040 به پایان برساند و اگر این سازمان بتواند این پروژه را انجام دهد می تواند به هدفی مشابه دست یابد.

جانسون اظهار داشت برقی سازی کامل راه آهن نمی تواند تنها و مقرون به صرفه ترین روش برای تضمین مزایای زیست محیطی باشد. وی گفت قطارهای الکترو دیزل همچون مدل هایی که توسط هیتاچی تامین شده اند یک پل تکنولوژی عالی به سمت آینده کم آلایندگی است و وی امیدوار است که پیشرفت های تکنولوژی باطری بتواند جایگزینی موتورهای دیزلی در این ناوگان را پیش ببرد.

جانسون اعلام کرده بود که امیدوار است به زودی فعالیت آزمایشی قطارهای هیدروژنی در راه آهن انگلستان را ببیند چرا که هیدروژن جایگزینی ارزان و بسیار پاک تر از دیزل است. قطارهای Alstom iLint در آلمان تنها بخار و آب تولید می کنند و در عین حال سرعت 140 کیلومتر بر ساعت دارند و طیف حرکتی آن ها 800 کیلومتر است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: