جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 بهمن 1396     
سری اول اتوبوس های خریداری شده حمل و نقل عمومی براتیسلاوا تحویل شدند

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، چهار دستگاه ابتدایی از 18 دستگاه اتوبوس برقی که SOR تحویل خواهد داد در براتیسلاوا وارد ناوگان خدمات حمل و نقل عمومی شدند.

دو اتوبوس 12 متری NS 12 و دو اتوبوس 8 متری EBN 8 در این ناوگان به بهره برداری رسیده اند البته تا زمانی که ایستگاه های شارژ مورد نیاز آن ها تکمیل نشده است، شارژ آن ها در هنگام شب و در گاراژ Krasňany انجام می شود.

این اتوبوس ها که از تهویه هوا بهره می برند دارای سیستم اطلاعاتی مسافران، وای فای و سوکت های شارژ یو اس بی هستند. اتوبوس های NS 12 دارای سه در به عرض 1200 میلی متر هستند و 35 صندلی نیز در آن ها تعبیه شده است. این اتوبوس ها از یک موتور 160 کیلووات asynchronous نیروی خود را تامین می کنند. اتوبوس های EBN 8 دارای 16 صندلی هستند و دارای یک در 800 میلی متری و یک در 1200 میلی متری هستند. نیروی این اتوبوس ها از موتور 120 کیلووات asynchronous تامین می شود.

قرار است اپراتور DP براتیسلاوا 14 دستگاه اتوبوس NS 12 دیگر را نیز در سال جاری از این شرکت تحویل بگیرد. این اپراتور اتوبوس های مذکور را با هزینه ای بالغ بر 589 هزار یورو برای هر اتوبوس سفارش داده است در حالی که اتوبوس های EBN 8 هر یک با قیمت 488 هزار یورو خریداری شده اند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: