جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 دی 1396     
اهمیت عرضه بنزین استاندارد در کاهش آلودگی هوا

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید خودرو های فرسوده را به خصوص در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی از رده خارج کند و تسهیلاتی را در اختیار رانندگان و شرکت های حمل نقل جهت نوسازی خودروهای فرسوده قرار دهد. 

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید خودرو های فرسوده را به خصوص در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی از رده خارج کند و تسهیلاتی را در اختیار رانندگان و شرکت های حمل نقل جهت نوسازی خودروهای فرسوده قرار دهد.

 

ولی داداشی در ادامه  گفت: در کلان شهرها من جمله تهران مردم به دلیل فرسودگی ناوگان، آسیب های زیادی را می بینند.

 وی گفت: چانچه ناوگان عمومی در کلان شهرها گسترش یابد و دولت سرمایه گذاری لازم را انجام دهد، قطعا آلایندگی هوای کلان شهرها کاهش خواهد یافت.

 

وی در ادامه افزود: در قانون برنامه توسعه ششم موارد خوبی برای کارخانه هایی که باعث ایجاد آلایندگی می شوند، ذکر شده و همچنین ضمانت نامه اجرایی برای سازمان محیط زیست تدوین شده که امید است این قوانین اجرا شوند.

 

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای این قوانین از فعالیت تعداد زیادی از کارخانجاتی که آلایندگی بالایی تولید می کنند جلوگیری می شود و همچنین با همکاری سازمان های مربوطه تسهیلات لازم در اختیار این نوع کارخانجات که نیاز به گسترش و یا نوسازی ماشین آلات دارد قرار می گیرد.

 

ولی داداشی همچنین به لزوم عرضه بنزین استاندارد پرداخت و گفت: چنانچه بنزین تولیدی از استاندارهای جهانی برخوردار باشد نقش به سزایی در کاهش آلودگی هوا دارد.

 

وی با تایید این گفته که عواقب و هزینه های ناشی از آلودگی هوا گریبان گیر دولت شده گفت: متاسفانه تمام هزینه های صرف شده در این بخش به ضرر مردم و یا دولت است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: