جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 دی 1396     
حمایت از صنعت خودرو در بودجه سال 97

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با توجه به آغاز بررسی بودجه سال 97 در مجلس ، گفت : در این جریان قطعا نمایندگان مجلس در بخش صنعت خودرو به خصوص در حوزه تولید داخل ، واردات و صادرات به دنبال حمایت از این صنعت خواهند بود.

 شهاب نادری با اشاره به ارائه بودجه سال 97 توسط دولت اظهار داشت : در حال حاضر بحث بودجه 97 با مشکلات خاصی مواجه شده و دولت با توجه به برنامه ریزی و بودجه بندی سال جاری با کمبود مالی روبرو است.

وی گفت : البته باتوجه به برنامه ریزی بودجه سال 97، کمیسیون اقتصادی انتقاداتی در این راستا داشته است.

وی همچنین با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به تولید و اشتغال افزود: در دو سال اخیر به جهت اهمیت این موضوع مقام معظم رهبری شعار سال را اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نامگذاری نمودند اما متاسفانه دولت در سال اول نمره قابل قبولی کسب نکرد و لذا سال دوم ، نیز به تولید واشتغال نامگذاری شد، از این رو نمایندگان مجلس در بحث صنعت خودرو به دنبال تحولاتی در این صنعت هستند تا از این وضعیت خارج شده و بتوانند از صنعت مهم در کشور حمایت های لازم را داشته باشند.

نماینده مردم پاوه، جوانرود و ثلاث در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر اهمیت خصوصی سازی در صنعت خودرو اظهار داشت : امروز باید به بخش خصوصی در صنعت خودرو توجه ویژه ای شود چرا که طبق اصل 44 قانون اساسی و فرمایشات مقام معظم رهبری توجه به بخش خصوصی در صنعت خودرو باعث رونق این صنعت خواهد شد.

نادری افزود : امید است که دولت در شرایط و وضعیت کنونی به این نتیجه برسد که به تنهایی از جریان کنونی این صنعت برنیامده و باید خصوصی سازی در این صنعت به طور جدی دنبال شود.

وی با اشاره به نقش مهم بخش خصوصی در صنعت خودرو خاطر نشان کرد : قطعا ورود بخش خصوصی حرکت خوبی در این صنعت است و بی شک می توان از این روند به نحو احسن استفاده نمود.

وی تاکید کرد : انتظار می رود نمایندگان مجلس در حوزه صنعت خودرو و حمایت از تولید داخل و بازار صادرات تصمیمات عاقلانه ای را برای این صنعت اتخاذ نمایند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: