جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 دی 1396     
عضو کمیسیون عمران مجلس
تحقیق و تفحص از شهرداری در انتظار استعلام هیات رئیسه

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛سیدابوالفضل موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در واکنش به خبر رد طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در کمیسیون متبوعش با تاکید به رد نشدن این طرح گفت: کمیسیون بعد از رای گیری هفته گذشته منتظر استعلام از هیات رییسه است.

 نماینده یزد در مجلس به خبرنگار «شهرنوشت» گفت: با مساوی شدن آرا در کمیسیون و به وجود آمدن اختلاف بین موافقان و مخالفان تصمیم بر این شد تا هیات رییسه مجلس درباره طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تصمیم گیری کند.

او با اشاره به اینکه به احتمال زیاد نتیجه این استعلام یکشنبه به کمیسیون می آید، بیان کرد: باید دید که نظر هیات رییسه چیست؟ دو وضعیت ایجاد می شود یا تاکید می شود که دوباره در کمیسیون برای تحقیق و تفحص از شهرداری رای گیری شود یا اینکه طرح رد می شود.

این عضو کمیسیون عمران درباره میزان اراده مجلس برای انجام تحقیق و تفحص از شهرداری تهران با توجه به اینکه قبلا یک بار این طرح رد شده است، تاکید کرد: اگر بحث ارائه گزارش 100 روزه شهرداری تهران مطرح نبود این طرح همین هفته گذشته هم در کمیسیون رای می آورد.

موسوی در ادامه در پاسخ به این سوال که غیبت هفت نفر از اعضای کمیسیون عمران در روز رای گیری تحقیق و تفحص از شهرداری ممکن است با برنامه قبلی انجام شده باشد، عنوان کرد: بعید می دانم افرادی که غایب بودند به عمد در جلسه کمیسیون حضور نیافته باشند.

در صورتی اگر این طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در کمیسیون عمران رای لازم را به دست نیاورد، برای تصمیم گیری عمومی نمایندگان به صحن علنی ارسال خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: