جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 فروردين 1393     
توجه به صنعت توریسم از سوی شهرداری پایتخت می تواند به اشتغال و درآمدزایی در کشور کمک کند

به گزارش شهرداری نیوز،عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اقدامات شهرداری تهران در زمینه گردشگری آغازی برای ساماندهی استعدادهای بالقوه توریستی و فرصتی برای معرفی این جاذبه ها به گردشگران در سطح بین المللی است .

مهرداد بائوج لاهوتی اظهارکرد: تهران یکی از پایتخت های پیشرفته دنیا است که اقدامات خدمات شهری از جمله مبلمان شهری و فضای سبز موجود، آن را جزو شهرهای زیبای دنیا کرده است . اما اقداماتی که شهرداری در زمینه فرهنگی و فرهنگ سازی انجام داده نشان دهنده این است که کارش تنها آبادانی در حوزه های حمل ونقل و خدمات شهری و عمران نبوده است .

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات شهرداری فرهنگ سازی است. به عنوان مثال در زمینه سرساعت بیرون گذاشتن زباله ها که بسیار موفق عمل شد و یا حفظ اموالی که متعلق به خود مردم است.

این نماینده مجلس ادامه داد: این در حالی است که درگذشته ما باید از اقداماتی که کشورهای اروپایی در پایتخت هایشان انجام می دادند، الگو می گرفتیم اما امروز آن کشورها باید از پایتخت ایران اسلامی الگو بگیرند .

لاهوتی خاطرنشان کرد: تهران به عنوان پایتخت کشور و با توجه به اماکن توریستی و گردشگری بسیاری که دارد می تواند محلی مناسب برای گردشگران و توریست ها باشد. در همین راستا اقداماتی که شهرداری تهران در چند سال اخیر آغاز کرده است فرصت خوبی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی فراهم آورده است.

 وی اضافه کرد : شهرداری تهران با ساماندهی بخش خصوصی در صنعت گردشگری می تواند یکی از راه های درامدزایی در کشور باشد. ضمن آنکه با این اقدامات می تواند در اشتغال زایی هم کمک شایانی کند .

این نماینده مجلس همچنین گفت: مشابه تورهای گردشگری در تهران را می توان در شهرهای بزرگی همانند پاریس مشاهده کرد . تورهایی که فرصتی برای بهره برداری از امکانات موجود فراهم می کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: