جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 آبان 1396     
علیزاده:
توسعه فضای کسب و کار خودروسازان در گرو گسترش فعالیت صنعت خودرو کشور است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه فضای کسب و کار خودروسازان در گرو گسترش فعالیت صنعت خودرو کشور است.

 

 رضا علیزاده اظهار داشت: از آنجا که  در حوزه کیفیت خودروهای داخلی رشد قابل قبول و مناسبی مشاهده نمی شود طبعا در زمینه توسعه کسب و کار در صنعت خودرو نیز موفقیت چشمگیری حاصل نخواهد شد.

نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به  راهکارهای توسعه  فضای کسب و کار در صنعت خودرو افزود: در صورتی که زمینه توسعه صادرات صنعت خودرو فراهم شود مسلما این جریان بر تیراژ تولید خودروسازان تاثیر گذاشته و بالطبع بازار قطعات یدکی نیز رونق یافته و در این راستا کارگاه های بیشتری فعال خواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: باید چرخه فعالیت خودروسازی در کشور توسعه یابد تا کسب و کار در این بخش توسعه یابد.

 نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی، در ادامه به نقش همکاری با شرکت های معتبر خارجی در توسعه صنعت خودرو پرداخت و خاطرنشان کرد: آغاز مشارکت با خارجی ها قدم بزرگی در صنعت خودرو سازی است و زمینه توسعه صادرات خودرو داخلی را فراهم می کند..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: