جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 شهريور 1396     
فولادگر:
لزوم تدوین استانداردهای اجباری برای معادن کشور

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مراجع ذی‌صلاح از طریق تدوین مقررات و دستورالعمل‌ها می‌توانند بر وضعیت ایمن‌سازی معادن نظارت کنند.

 

حمیدرضا فولادگر پیرامون وضعیت ایمن‌سازی معادن کشورمان با توجه به استاندارد‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا گفت: همه معادن کشور باید به طور جدی استانداردسازی شوند تا دیگر شاهد حوادث ناگواری چون معدن یورت آزادشهر نباشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه معادن پیش از وقوع حوادث باید به مسائل ایمنی توجه کنند، گفت: اگر در حوزه معادن کمبود لایحه و مقررات وجود دارد، باید سریعا استانداردهای اجباری تدوین شود.

وی ادامه داد: مراجع ذی‌صلاح باید استاندارد‌ها و دستورالعمل‌های رعایت مسائل ایمنی و فنی معادن را تدوین کنند تا از این طریق بیش از پیش بتوانند بر معادن نظارت داشته باشند.

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از طریق الزام قانون می‌توان همه را موظف به رعایت شاخص‌های استاندارد کرد، گفت: اگر از طریق یک دستورالعمل وظایف مالک، کارفرما و کارگران مشخص شود، در زمان وقوع حوادث ناگوار هم می‌توان به راحتی دریافت که چه کسی در انجام وظایف خود قصور کرده و از کلی‌گویی پرهیز می‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: