جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 شهريور 1396     
نقش تصمیم اخیر دولت بر کاهش هزینه تولید خودروسازان

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : خوشبختانه در راستای حذف خودروها با سطح کیفی تک ستاره و جایگزینی آنها با محصولات جدید گام های موثری در صنایع خودرو کشور برداشته شده است.

 

سید جواد حسینی کیا با اشاره به کاهش نرخ سود بانکی گفت : کاهش نرخ سود بانکی  ظرفیت های  بهتری برای خودروسازان فراهم کرده است تا با هزینه تمام شده کمتری خودرو را تحویل متقاضیان دهند.

وی افزود : کاهش نرخ سود بانکی موجب جهت دهی منابع مردم به سمت تولید بیشتر و کمک به این بخش در کشور خواهد کرد. 

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تاثیر مستقیم صنعت قطعه سازی بر صنعت خودرو ،افزود: باید به سمتی در این حوزه حرکت کنیم که قطعه سازی کشور با ارتقا کیفی بیشتری همراه گردیده و خودروهای بهتری را در بازار شاهد باشیم.

حسینی کیا خودروسازی و قطعه سازی را دو بال رشد و توسعه صنعت و تولید در کشور اعلام کرد و افزود: جلسات مستمری در کمسیون صنعت ، معدن و تجارت با قطعه سازان و خوروسازان  در جهت رفع مشکلات این حوزه برگزار شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین نسبت به حضور موثر دکتر شریعتمداری به عنوان وزیر صنعت ،معدن و تجارت در دولت دوازدهم ابراز امیدواری کرد و گفت : برنامه های ایشان در خصوص محدودیت در واردات و توسعه  تولید داخل  و برخورد جدی تر با کالای قاچاق بسیار قابل تامل است چرا که هر گونه کاهش واردات خودروهای خارجی بر افزایش تولید داخلی تاثیر موثری خواهد گذاشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: