جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 مرداد 1396     
خضری:
شهرداری پارکبان‌ها را از سطح شهر جمع آوری کند

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛رسول خضری درباره اعلام نظر معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران مبنی بر فعالیت غیرقانونی پارکبان ها، افزود: با توجه به این اظهارات، اخذ دستی پول پارک خودرو در حاشیه معابر توسط پارکبان‌ها هیچ توجیهی ندارد.

 

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در گذشته پارکبان ها بابت پارک خودروها در برخی از محله ها، از مردم پول دریافت می کردند اما اکنون فعالیت آنها غیرقانونی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: از سویی دیگر اخذ وجه نقد توسط پارکبان‌ها در حالی انجام می‌شود که  ساز و کار مناسبی در مورد زمان پارک، مبلغ و حتی قبوض افرادی که با عنوان پارک‌بان، اقدام به اخذ پول از مردم می‌کنند وجود ندارد و همین امر باعث شده مبالغ مختلفی از مردم اخذ گردد.

وی یادآور شد: شهرداری باید تبعات منفی که خود به وسیله حضور پارکبانان در جامعه ایجاد کرده است را از میان بردارد و این کار تنها بر عهده مجموعه شهرداری است و این نهاد باید نسبت به آن پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر پارکومتر وجود دارد دیگر حضور پارکبان نباید جایگاه داشته باشد لذا شهرداری باید برای جمع آوری پارکبان ها هرچه سریعتر اقدام کند.

 پیش از این معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد تعداد زیادی از پارکبان ها حذف شده اند و نصب پارکومترها در حال توسعه است و فعالیت پارکبان ها غیرقانونی است./

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: