جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 آبان 1393     
بزرگراه رسالت تعریض شد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4  از تعریض مسیر غرب به شرق بزرگراه رسالت خبر داد و گفت:  به منظور تسهیل درتردد خودروها و کاهش ترافیک بزرگراه رسالت تعریض شد.

محمد شیری با بیان این مطلب گفت: در این عملیات بزرگراه رسالت در مسیر غرب به شرق قبل از تقاطع استاد حسن بنا  به طول 80 متر، به میزان 20/1 متر، تعریض شد و حدود یکصد متر دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه به نشست مشترک این حوزه با مدیران شرکت فاضلاب شهر تهران  اشاره کرد و گفت: در این جلسه تصمیماتی در خصوص لوله­ گذاری حوزه آبریز (شمال بزرگراه شهید زین الدین، محدوده خیابان بنی هاشم تا بزرگراه امام علی)، به منظور جمع­ آوری آبهای سطحی (خیابان هنگام، حد فاصل چهار راه استقلال تا میدان رسالت) اتخاذ شد.

شیری خاطرنشان کرد : همچنین جلسه کمیته راهبردی حوزه معاونت فنی و عمرانی با حضور  روئسای نظارت و اجرای پهنه شرقی و غربی، مسئول امور قراردادها، روسای نواحی نه گانه، رئیس واحد نظارت حفاری و مشاور عامل چهارم، در خصوص بررسی مقدمات بودجه ریزی سال 1394 برگزار و  مقرر شد، روسای نواحی، نسبت به شناسایی و تهیه شناسنامه معابر و تسریع در انعقاد قرارداد پیمانکاران فعال سطح منطقه، اقدام کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: