جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 8 آبان 1393     
تجهیز 5 تقاطع از بزرگراه‌های غرب پایتخت به دوربین‌ ثبت تخلف

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: به منظور کاهش حوادث رانندگی و کاهش تخلفات رانندگی پنج تقاطع از بزرگراه‌های غرب تهران به دوربین ثبت تخلفات عبور تجهیز شد.

ولی نجاتی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 5گفت: در این راستا بر اساس اولویت برنامه‌های شرکت کنترل ترافیک و پلیس راهنمایی و رانندگی مبنی بر نصب سیستم جدید ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در تقاطع‌های پایتخت این طرح ترافیکی در پنج تقاطع از بزرگراه‌های غرب تهران اجرا شد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 با اشاره به فن‌آوری به کار گرفته شده در این سیستم پردازش تصویر عنوان کرد و گفت: در این راستا با نصب دوربین هوشمند در تقاطع هر گونه تخلفی از طریق نرم‌افزار مرکزی، سیستم خودکار قرائت پلاک خودرو، پلاک خودروی متخلف تشخیص و در بانک اطلاعات خودروهای متخلف ثبت می‌شود.

نجاتی بیان کرد: در این راستا دوربین‌های ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز بر اساس اولویت، در پرخطرترین تقاطع‌های شهر بر حسب برآورد آماری بیشترین تصادفات پلیس نصب می‌گردد.

نجاتی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 اظهار داشت: بی‌توجهی برخی از رانندگان، عبور از چراغ قرمز منجر به بروز تصادف و حوادث ناخوشایندی می‌شود که با اجرای طرح ثبت تخلفات عبور از چراغ قرمز پیش‌بینی می‌شود از میزان این تخلفات کاسته و همه رانندگان خود را موظف به رعایت قوانین راهنمایی رانندگی می‌کند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در پایان گفت: دوربین‌های ثبت تخلف در تقاطع‌های بزرگراه اشرفی اصفهانی، آبشناسان، جنت‌آباد و میدان صادقیه نصب شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: